Collectie‎ > ‎WAW velomobiel‎ > ‎

Reviews: klanten over Fietser.be


Super fiets! Super super geconcipieerd!!

Geplaatst 3 jul. 2018 03:08 door Brecht Fietser

Super fiets! Super super geconcipieerd!!


Dank voor je kennis en kunde, je aanstekelijke liefde voor het vak en je

prima uitleg en begeleiding.


Anja is in de wolken en is na de aflevering van de trike op eigen houtje

80 km gaan rijden. Was om 20 u thuis ...omdat ze " nog maar twee

streepjes had " en dacht dat ze dan best naar huis reed ... niet nodig

volgens mij want daarmee had ze zeker nog > 20 km kunnen doen :-D

Luk Hulpia, Belgie

In fact it understands how you wish to ride.

Geplaatst 3 jul. 2018 03:07 door Brecht Fietser

" Just want to thank you both... it does exactly as you said it would providing immediate high torque together with amazing battery life - in fact it understands how you wish to ride and supplies the assistance exactly as required. Secondly for the trouble you both took in attending to the initial ‘ Teething Troubles’ experienced fitting the system to my trike."

Ian Oliver., Cobham, Kent, UK

Van 0 naar 40 gaat zeer rap. Zeer content.

Geplaatst 3 jul. 2018 03:05 door Brecht Fietser

"De velomobiel motor bevalt erg goed.

Er is veel power nu met de limiet op 43 Km/u.

Van 0 naar 40 gaat zeer rap. Zeer content.

Ik ga komende dagen de instelling ECO en lagere snelheidslimit uitproberen.

Ook is normaal fietsen met lege accu voor het gevoel hetzelfde als zonder motor."

Sake Hoekstra, Goes, NL (Strada)

Droog, ruim, manoeuvreerbaar.

Geplaatst 3 jul. 2018 03:02 door Brecht Fietser   [ 4 jul. 2018 03:49 bijgewerkt ]

Voor de rest net de 6000km kaap gerond voor dit jaar, waarvan 5000 met de WAW. De Milan GT staat geparkeerd ...
Milan heeft een ruim grotere draaicirkel.
Waw lijkt meer ruimte te hebben voor knieën en voeten (zowel teen als hiel) bij binnenbeenlengte van om en bij de 1m
Waw is properder/droger vanbinnen...
Jan Bens, Geel, Belgie
nvdr: Milan bouwjaar 2011, WAW 2016.

Vingers in de neus.

Geplaatst 16 apr. 2018 05:11 door Brecht Fietser   [ 16 apr. 2018 05:12 bijgewerkt ]

[10:04, 16-4-2018] Fie Jannis xx: Hey, er komt mogelijk een personal trainer kijken voor een ewaw. Heeft nu een Strömer, maar wordt gek van de wind en regen. In de winter op stal dus...40 km/dag. Vroeg of dat haalbaar is...
[10:05, 16-4-2018] Fie Jannis xx: Ik dacht: met of zonder vingers in de neus...
[10:06, 16-4-2018] Fie Jannis xx: Ben al door drie geïnteresseerden aangesproken geweest in de sportcampus. Daar zit potentieel voor jullie! M'n overbuur is blijkbaar een Nederlandse ex-wielrenner...
[10:07, 16-4-2018] Fie Jannis xx: Palm de markt in jongens!
[10:07, 16-4-2018] +32 476 xx: Graag. Merci voor uw enthousiasme.
[10:08, 16-4-2018] Fie Jannis xx: Voorbije weekend opleiding gehad in Brugge. 's morgens,  even naar Brugge, chil, 20 km op halfuur. Even verfrist in de toiletten, zelfs niet moeten omkleden.
[10:10, 16-4-2018] Fie Jannis xx: Juist, geërgerd aan een zondagsrijder die 30 km/u reed op een boerenwegel waar ik niet voorbij kon steken...🤪

Krijg pils aangeboden van toeschouwers.

Geplaatst 15 jul. 2015 12:15 door Brecht Fietser

Nu 4 weken verder gaat het super.
Gemiddelde snelheid is nog niet heel erg hoog maar het is stukken beter vol te houden dan een normale fiets.
Al met al dik tevreden.

Ondertussen heb ik mijn website naar Wordpress gezet en heb ik de route staat erop gekregen.
www.gekkefiets.com
Indien men uitleg wenst hoe endomondo ritgegevens op een wordpress site te krijgen kan ik ze een handleiding toe sturen.

Reacties onderweg zijn top. Automobilisten stoppen voor me.
Iedereen zwaait en joelt. En krijg pils aangeboden van toeschouwers.

Ben ronduit tevreden.

Met vriendelijke groet,

Walter Steijger
Campai

Weather protection is brilliant as expected

Geplaatst 25 mrt. 2015 04:23 door Brecht Fietser   [ 25 mrt. 2015 04:24 bijgewerkt ]

I could improve speed for my home – work rides (30km) from 27 km/h to ~33 km/h. The speed might even improve further, when I’m more used to the WAW and the role in traffic I have with a velomobile. The ability of the WAW to just roll at higher speed 35-50km/h (It's called sailling on hybrid cars)  makes my rides less demanding – I guess I can increase the frequeny of my rides compared to the Zox 26.

 I like the stability the WAW delivers at high speed (50+), this is a clear improvement compared to the recumbent. The Brakes delivering a good performance, for now I don’t spend any thought about upgrading to disc’s (Even though I am a big fan of disc brakes on MTB’s and on recumbents). The luggage capability is amazing – again a big improvement. Weather protection is brilliant as expected.

Tobias Dornhege, WAW165, Germany

Woonwerkverkeer 44 km enkel...

Geplaatst 13 dec. 2014 01:37 door Brecht Fietser

Beste Fietser.be,

He's mine, de waw017.  De eerste woonwerkritten zitten erop, fantastisch!  Nog even bezig met de achtergebleven lijmen te verwijderen van voorgaande sponsoring, maar de waw heeft het voordeel dat hij (of zij?) er niet goed moet uitzien om er goed uit te zien.

Vraagje: Mijn woonwerkverkeer bedraagt 44 km enkel, Bornem-Etterbeek.  Omdat er vanaf halverwege enkele zeer gemene bergoppen zich manifesteren, ben ik aan het denken mijn waw te e-wawen. ............................

Vriendelijke groeten,

Peter Van Meulder

Woon-werkverkeer (35,5 km enkele reis)

Geplaatst 13 dec. 2014 01:33 door Brecht Fietser


hallo Brecht, Koen,
 
ik heb er inmiddels bijna 450 km opzitten en ben zeer tevreden. Bij gebruik voor woon-werkverkeer (35,5 km enkele reis) ben ik 10 minuten eerder thuis dan met mijn Alleweder (en kan s'ochtends dus ook 10 minuten langer in bed liggen!). Het zitcomfort is uitstekend, de wegligging fantastisch, en de reacties van familie, vrienden en collega's en andere weggebruikers geweldig. Er zijn wel een paar aandachtspuntjes:
  • ik schat dat ik meer dan 90% van de tijd in de hoogste versnelling rij en ik trap daarbij zo hard rond als ik kan; dit alles bij een snelheid van ca 42 km/uur. Voor mijn gevoel zet ik nauwelijks kracht. Ik heb de overtuiging dat ik hierdoor flink wat snelheid laat liggen. Er moet dus iets gebeuren aan de tandwielverhoudingen: voor meer en/of achter minder tanden. Wat bevelen jullie aan, en wat kunnen jullie hierin betekenen?
  • De kap over het instapgat schaaft de lak van de rand van het instapgat af. Dat had ik ook al gezien bij de fiets van Ben bij jullie op de zaak. Nu zit er aan de binnenkant van de kap wat stukken zwarte beschermende tape, lijkt wel vilt. Graag wil ik de kap rond de gehele omtrek hiervan voorzien; maar waar is dit te koop? Of zouden jullie wat kunnen opsturen?
met vriendelijke groet,
 
 
Jelle Benedictus

Sportiever dan de Quest en veel baanvaster.

Geplaatst 12 dec. 2014 09:32 door Brecht Fietser

Ondertussen heb ik enkel maar positieve ervaringen met de WAW. Deze rijdt een stuk sportiever dan de Quest en is veel baanvaster.

1-10 of 34